What a day . . .

Igår hände en ganska rolig sak, eller sak och sak, mer som en förvirrad konversion mellan mig, Martina & Moa.

Vi alla sitter och väntar på att No lektionen ska börja. Jag sitter och lyssnar i Ipoden, så jag är inte särskilt social eller medveten om vad som händer utanför den dunkande musiken. Då och då kollar jag upp och ser om Daniel kommer, men det gör han inte, så en gång så tittar jag vad Martina gör med sin mobil, hon sitter och lyssnar(tror jag) på David Bowie, så jag tänker att jag ska skämta lite.

Jag: Åh jävlar, jag älskar David Bowie, vad är det för låt?
Martina: Där sprack den leken.
Jag: Va?
Martina: Moa skulle gissa vilken artist det var . . .
Jag: Oooops, sorry . . . 

 Haha, snacka om att förstöra stämningen .

En annan konversion gick mellan mig och Caroline idag på hemkunskapen då vi skulle till Hemköp och leta upp Miljö symboler.

Jag: Fan, vi måste hitta en miljövänlig vara innan vi är klara.
Carro: Vad är miljövänlig?
Jag: Produkter som är snälla mot miljön typ . . . ?
Carro: . .?
Jag: Haha är du blond eller?

 Stackars Carro, jag tror att hon blev rätt sårad för ett ögonblick. Förlåt sötnos :) När vi var där på hemköp så förföljde Tobbe mig och Carro ständigt, han kan aldrig lämna oss ifred. Han löpte lite amok i affären i slutet för att han inte hittade någon symbol, så han vände på typ 10 marabou choklad upp och ner och la tillbaka slarvigt, vänta upp och ner på Schampooflaskor så att nästan hällde ut och sånt, haha stackarn.

             Nu ska jag och pappa titta på De halvt dolda, godnatt


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, jag menade ju såklart hur symbolen såg ut.. Inte vad miljövänligt är! <33

2009-01-17 @ 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0