Jag fick prao :)

Jajajajajaja, jag fick prao på konsum! Jag låter som värsta tönten jag vet, men i lördags åkte jag till Solna C ganska tidigt för att fråga om prao, gick runt i typ 20 affärer och alla sa NEJ. Nej, nej, nej, nej. Och hur seriöst jävla kul är det att fråga om och om igen och om igen när man bara får som svar ''Nej tyvärr, vi har inte möjlighet att ta emot prao'' men så idag när jag kom hem från skolan så ringde jag först Åhléns, där sa dom nej (ofcourse) Sen ringde jag till Hemköp, och där skulle de ha en ombyggning precis veckan då jag ska prao, it's my lucky day? :) Men sen så sa Jonathan att jag kunde prova på Konsum för där tar dom emot 5 st prao varje gång, så jag ringde dit med inte så höga förväntningar. Men det funkade och nu är jag riktigt glad! :) Behöver jag inte hålla på och ringa imorgon när jag har studiedag, bra va? Nu ska jag fortsätta här, ciaaao bonitas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0