You can stand under my umbrella.

Halloj sötisar. Det bokstavligen spöregnar i Stockholm idag. Regnet vräker ner och gatorna är fulla med färgglada paraplyer. Antar att hösten är på väg? Jaja, nu ska jag inte låta för deprimerad, hösten är ju rätt mysig ändå. Jaja, idag har jag bara tagit det lungt. Pappa & J åkte iväg till stan och skulle gå på någon utställning, så jag var bara hemma och tittade på film och satt vid datorn och tittade på gamla the hills avsnitt, drack juice och åt rån. Mysmys.
S
en så kom dom hem vid 3 igen, så då la jag mig på soffan och läste aftonbladet, och sprang sedan iväg till Hemköp i ösregnet utan paraply och köpte nyaste veckorevyn. Nu sitter pappa & jonathan och kollar på fotboll, så jag får åter igen sköta mig själv :) Om en kvart så ska jag dra till mamma en stund och se på The Hills eftersom att det inte händer särskilt mycket här. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0