Wedneysday.

Hej raringar. Blev hemma idag också, det är ju hopplöst. Har ungefär lika ont i halsen idag som igår, dock så hostar jag mer och näsan rinner med jämna mellanrum, not funny. Idag så vaknade jag ialafall redan klockan 6, ingen aning varför, kunde inte somna om, så jag gick ut i vardagsrummet och hämtade mobilen och headsetet och låg och lyssnade på Vaka med the voice, mysigt :) Sen när klockan närmade sig kvart över sju så gick jag upp och höll mamma sällskap innan hon skulle iväg till jobbet. Kollade lite på Vakna innan jag ringde Martina och bestämde att jag skulle gå och hämta lite böcker i skolan eftersom att jag måste plugga idag, så jag mötte M&M och så gjorde vi sällskap till skolan och där hämtade jag böckerna och sen gick jag hem igen. Det regnade och var kallt, hösten är här antar jag?

 Idag vet jag inte vad jag ska göra, är man sjukling så är man. Igår gick en av mina favoritfilmer på tv, Om en pojke, jag älskar den filmen! Så vi spelade in hela så idag ska jag nog se på den och ligga i soffan och mysa :)
Annars vet jag inte. Just nu är jag sockerberoende, lustigt att man blir sugen på vissa saker när man är sjuk..
Eftersom att jag inte har feber så skulle jag kunna dra iväg en snabbis till aff'ären, eftersom mamma tyckte att jag kunde gå ut lite, jag hoppas bara inte att någon från skolan ser mig.. Jaja, have a great day sweeties!

                                                                                                Isadora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0