Wedneysday.

Hoooola. Förlåt om det inte har blivit så mycket bloggning dom senaste dagarna. Jag har både glömt, har inte funnits något speciellt att uppdatera om och så vidare. Ibland glömmer jag nästan att bloggen existerar, och då vet jag att många som är ''professionella'' bloggare tänker att bloggen ska alltid uppdateras flera gånger per dag och blablabla, men okej, slutpratat om det. Har egentligen inget kändisskvaller att skriva om, tänkte bara uppdatera lite för stunden om min dag. Iförsej kanske det inte har hänt så mycket idag, eftersom att det har varit skola och då händer det ju inte speciellt mycket mer än att man springer mellan lektionerna och känner sig som att man är en modell på en stressig Go-see. Eller ja, nåt sånt. Dagens höjdpunkt var nog ändå Hemkunskapen, vi gjorde korv stroganoff direkt efter lunchen. Det är lite lustigt att vi har hemkunskapen intryckt PRECIS efter lunchen, så alla är typ redan mätta, men alla typ tvingar i sig att äta lunch två gånger om ni förstår, men det brukar funka. Jag, Martina, Moa & Rediane är i en grupp, det funkar bra även om det blir lite stressigt ibland eftersom att alla har olika sätt att laga till mat på och alla har olika åsikter på hur vad de vill göra och så vidare, men det är där sammarbete kommer in i bilden ;)
Sen så hade vi också drama, kuligt värre. 

                                Nu ska jag försöka hinna kolla de sakerna jag måste kolla innan jag måste plugga islam & rensa min garderob innan Idol börjar. Ciao bananas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0