Vila i frid Lena.



Vila i frid raring.
Vi kommer sakna dig otroligt mycket, speciellt pappa. Det är verkligen inte ditt fel att du fick den här förbannade sjukdomen och måste dö på ett sånt orättvist sätt. Det som var bra var att du somnade in och inte var medveden själv att du skulle dö. Vi saknar dig något fruktansvärt, även fast vi var redo på att det kunde hända vilken sekund som helst. Vi har mycket minnen tilsammans, jag kommer aldrig glömma dom. Sista semestern i ditt liv kanske inte var den bästa, men jag glömmer aldrig göta kanal 2007. Det var något av det finaste jag upplevt. Jag sitter och fäller tårar för att jag inte tycker att du förkänar att dö, jag hann inte ens säga hejdå, det ända jag har kvar är minnen. Och dom berör. Vila i frid Lena. Vi tänker på dig hela tiden, och även om du inte existerar längre, så kommer vi aldrig att glömma dig.


Kommentarer
Postat av: josephine

fy fan älskling!

usch, ja kan inte förstå hur jobbigt de måste va. men ja finns alltid här 24/7 för dig! lena kommer alltid finnas i ditt hjärta, levande eller död.

r.i.p <3

jag älskar dig isadora <3<3<3<3

2008-09-02 @ 23:45:35
URL: http://josephinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0