Mysig lördag.


Söt bild på Lauren Audrina & Whitney @ Photoshoot for season 4 of The Hills.

Raringar! Det blev inget ikväll med M&M. Tanken var ju att vi skulle vi skulle ha en myskväll med film & godis, men de planerna krossades imorse då Martina hade andra planer för kvällen, tror hon & hennes mamma skulle in till stan och göra något. Aja, andra helger kommer ju. Följde iallafall med på deras badmintonträning på förmiddagen, det var helt okej, satt och lyssnade på musik medans dom spelade med några äldre tjejer i deras grupp. Sedan åkte vi hem, och när jag kom hem till pappa så var ingen hemma, men jag hade ju med mig nycklar så börja inte tro att jag satt där ute på balkongen och frös ihjäl haha :) Efter ett tag när jag hade varit hemma och kollat lite på tv så stack jag iväg till affären och köpte Frida & Veckorevyn och godis. Sen skyndade jag hem för J skulle vara hem strax efter mig och han satt utanför och väntade när jag kom, jag var hans hjälte i den stunden haha. Sen kom även pappa hem, och nu sitter de två och tittar på fotboll och jag sitter här och tittar på massa gamla the hills avsnitt på datorn som jag älskar :) Men snart ska J dra iväg och köpa pizza till honom och pappa, medans jag nöjer mig med tortellini för hmm, tredje dagen i rad? Men det är så satans gott, tröttnar aldrig haha! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0