The Hills. :)


Look what i find! Ett The hills test! Eller inte test kanske, men lite frågor angående serien. Enoy!

Vem tycker du bäst om i The Hills?
Jag tycker mest om Lauren förstås :) Men sen så gillar jag även Audrina & Whitney.

Någon som du inte gillar?
Gillar inte Spencer & Lo. Heidi har också förändras så mycket genom Spencer, det är sorgligt att se.


När började du följa serien?
Kommer inte ihåg, var någon dag för kanske ett halvår sen då det var The Hills-maraton. Satt och zappade, och helt plötsligt dök det upp på MTV. Gillade serien från första ögonblicket.

Hur skulle du beskriva anledningen, till att Lauren & Heidis vänskap tog slut?
Jag tror att deras vänskap gick i kras för att Heidi umgicks för mycket med Spencer. Heidi & Lauren planerade i nått avsnitt av dom skulle ha en tjejkväll, men då drog Heidi ut på bio med Spencer. Sånt hände för ofta och till slut så gick det väl antagligen för långt.

Vad tycker du om Heidis pojkvän Spencer?
Gillar honom inte alls. Inte bara för att han förändrat Heidi så enormt, utan också för att han verkar vara en odräglig människa som bara tänker på sig själv.

Varför tror du att Lauren Conrad blev så populär?
Antagligen för att hon är så vanlig. Hon ser ut som ''The girl next door'', det gör hon verkligen. Men också för att hon var en vanlig tjej för bara några år sen innan Laguna Beach och sedan The Hills spelades in.

Tycker du att det var rätt/fel gjort av Heidi att flytta in med Spencer?
Fel. Det var hennes beslut, men jag tycker mer att Spencer pressade henne. Han tjatade ju ständigt. Jag förstår att om han verkligen älskar henne att han vill dela bostad med henne, men jag håller med Heidi när dom bråkade just om det, varför skulle hon flytta in så fort. Hon lämnade sin bästa vän för en kille som jag ibland undrar om det verkligen var värt det, för hennes del.

Vad är det som är så bra med The Hills enligt din åsikt?
Det finns många bra saker :) Jag vet inte vad det är, men det är något som är intressant att följa unga tjejer som bor i en stor stad och som man sedan får följa med genom allt dom gör, det är nästan som en dagbok. Och så kan man ju lätt känna igen sig i vissa situationer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0