Torsdag - med brist på roligare rubriker.

Hello guys! Sitter här och gör inte speciellt mycket. Grubblar lite och gör vad jag måste göra på datorn haha.
Min dag har varit helt okej. Först på gympan så var det typ jogg, vi skulle alltså jogga runt en runda på x antal minuter. Gick helt okej även om varken min eller någon av M&M's kondition ligger på topp. Sedan på no;n så skulle vi ha vikare. hände en lite rolig grej. Vi sitter där och väntar på vikaren som är försenad med 25 minuter, så alla sitter typ helt stendöda och vissa i klassen springer bort till recepetionen och frågar man ingen vet vart vikaren är. När det är cirka en kvart kvar av lektionen så dyker vikarien äntligen upp. Jag känner igen henne direkt. Ingen aning vad hon kan ha gjort, ingen aning om vart jag har sett henne, men, jag känner igen henne. Efter den korta lektionen när alla har gått så stannar jag, moa & martina kvar för att att de tydligen ska prata/fråga henne om något. slår det mig, har inte hon varit med i idol? Jojojo.
S
å jag kan inte låta bli att fråga, och visst, tjejen har sökt till Idol och även varit med i Fame Factory. Gaaaaaaaah. Jag blev imponerad som fan haha :) Hon var cool iallafall. Lina hette hon :]
Igår förresten, såg någon på idol? Gaaaah igen. Jag satt där och kollade, favorit efter favorit bara försvinner, de är ute i tävlingen. Anna Bergendahl går vidare, som jag är så börjar jag gråta när jag sitter där inne och kollar aldelles själv. Både för att mina favoriter är ute men samtidigt för att andra blir så djävla glada att dom går vidare. Och ikväll är det ju också idol, yey :)

                  Men nu måste jag plugga So innan dess och eventuellt ta en dusch. See ya!

Kommentarer
Postat av: josephine

åh vi sprang också skoljoggen :D och de gick sämst för min kondition suger haha <3

2008-09-28 @ 11:52:47
URL: http://josephinemagnuson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0