Rastlös? Tell me about it!


Picture @ Andreas Jonsson Planck

Det är nästan skrattretande hur tråkigt jag har just nu. Pappa & J sitter fortfarande och tittar på fotboll, och jag sitter fortfarande här eftersom att jag & fotbollsmatcher på inte riktigt går ihop. Är inne på bilddagboken, läser bloggar, och har massor av tankar i huvudet. Bland annat så försöker jag komma på en bra berättelse att skriva, men ingen idé dyker upp för tillfället. Rastlös? Har inget skvaller att skriva om, inget nytt som har hänt förutom att posh24.se har fått panik om Mischa Barton har gått upp i vikt. Like who cares? Längtar tills imorgon, då ska jag och pappa äntligen se Mamma mia ! Yey. I'm so exited.. :) Puss på er raringar. 
  
                                                               
                                   // Icha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0