Oh wow.



Sök på Idol 2008 på Youtube. Den här tjejen på bilden är helt fantastisk, hon sjunger helt underbart. Jag har suttit och lyssnat typ 6 gånger och jag bara sitter och tar in hela rösten hela tiden. Ryser gör jag också. Ärligt talat, hon är fan lika bra, eller inte om bättre än Amanda Jensen om ni frågar mig. Det finns så jävla många träffar på youtube, helt sjukt. Seriöst, hon har typ blivit en stjärna under en natt. Min favorit helt klart. Men för er som överhuvudtaget tittar på Idol, såg ni han igår som var så satans nervös? Tyckte ärligt talat synd om honom.. Men han sjöng ju bra, men sen kan jag inte riktigt ha en åsikt om, om det som Peter Jihde gjorde var rätt eller fel - att bara gå in och ta en biljett sådär. Undrar om killen fixar att sjunga inför större publik? Jag håller tummarna för honom ialafall :) 

  Kvällen ska spenderas med film & mys och bara ta det allmänt lungt eftersom att förkylningen fortfarande vägrar ge sig av. Vet inte vad jag ska se på för film, tror att det blir söta The Holiday :) Inga andra planer för helgen, förutom att jag ska följa med M&M till deras badmintonträning imorgon, ska bli fun. Ha en mysig kväll människor!

                                                         
                                                      
Ichi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0