New & Fresh.



Jag älskar att titta på Idol. Det kan man verkligen kalla underhållning. Och jag blev lika paff som många andra i fjol när den gamla juryn hoppade av och jakten började direkt på en ny trio. Juryn hittades & presenterades och alla hade undringar om de skulle vara bättre/sämre än den förra. i tisdags var det dags för en ny säsong av programmet där en ny stjärna skulle hittas. Vad tyckte då svenska folket om den nya juryn? Jag i sig tyckte nästan att dom var lika bra som den förra. Jag var lite skeptisk i början, men sen började jag se positivt på saken, att efter 4 eller 5 säsonger av samma gamla jury så måste den bytas ut, eller? Jag gillar den nya, dom är coola. Dom är otroligt duktiga i sitt yrke, jag menar, alla 3 har ju gjort låtar till dagens stora stjärnor. dom vet ju defenetivt vad dom pratar om, om man säger så.

                                                                   

Kommentarer
Postat av: josephine

haha dom va ganska roliga :D<3

2008-09-08 @ 17:43:53
URL: http://josephinestory.blogg.se/
Postat av: Isadora

Josephine ; haha ja jag älskar dom :) (a)

2008-09-12 @ 19:31:22
URL: http://bohemianlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0