MTV Music Awards 2008







Igår(alltså inatt för oss i Sverige) gick MTV Video Music Awards 2008 av stapeln på Paramount Studios i Los Angeles, Kalefornien. Många av den amerikanska kändiseliten fanns på plats som ni kan se på bildernaEtt flertal priser delades också ut, bland annat så kammade Britney Spears hem 3 priser, vittnen&källor uppger att hon såg fräschare och gladare ut än på mycket länge, vilket jag tror glädjer många :) Alla såg utroligt fräscha ut i mitt perspektiv, mina favoriter rent utseendemässigt på detta event måste jag nog säga Lauren Conrad & Lindsay Lohan. 

         Ikväll
är det förövrigt Kristallen på tv. Ska jag checka in ! 

                                                                                         
                                                                                         Buenos Noches guapos.


Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Laurens klänning va finast =)



puss!

2008-09-08 @ 22:09:07
Postat av: Isadora

Carro ; Ja hon var underbart söt i den ! :)

2008-09-09 @ 11:00:49
URL: http://bohemianlife.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha ^^



Men vart hittade du dom bilderna!! ^^



Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie Linkin Park vannnnnnn ett pris också!!! ^^ Bästa rock video!!! <333333

2008-09-09 @ 20:46:02
Postat av: sofia

jusdet haha Xtina har heeeetaste kläningen ^^

2008-09-09 @ 20:52:24
Postat av: Isadora

Sofia ; Jag hittade bilderna på www.posh24.se & justjared.buzznet.com ! Kram

2008-09-10 @ 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0