Monday.


Cool bild på the olsen sisters.

Hej på er! Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att det varken blev någon mer bloggning i varken lördags eller igår, dock fanns det inte så mycket att blogga om, det händer inget intressant i kändisvärlden just nu om ni frågar mig, bara sånt crap som att Mischa Barton har gått upp 5 kilo i vikt, who cares?

Nåväl,
dagen har varit helt okej för att vara en måndag. Inte hänt speciellt mycket, det ända som skillde sig var att vi hade orgenteringsterori istället för idrott, det var rätt intressant tills att man fick ett papper där man skulle plugga in 25 tecken som symboliserar tecken på en karta, på tio minuter(!) Alla blev otroligt stressade, och jag har ju inte världens bästa korthetsminne heller, så jag trodde att det skulle gå åt fankerns. Men det gick faktiskt överaskande bra. 

                             Yesyes, nu ska jag ta lite sånglektioner här för mig själv. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0