Lördag.

Sötnosar ! Lördag igen, det hurrar vi för va? Känns underbart med helg, håller på att slita sönder mig själv i skolan, eller okej, nu överdriver jag lite, men faktum är att veckorna bara rinner iväg utan att man ens tänker på det, helgerna också för den delen. Jaja, min lördag har varit väldigt bra. Följde ju som sagt med på M&M's badmintonträning imorse, det var kul. Satt och lyssnade på musik medans mina raringar fick motion, softpotatis som jag är :) Efter deras träning så åkte vi hem, och nu har faktiskt suttit vid datorn i 3 timmar och 40 minuter för att vara exakt, not good.
Har sjungit, övat seriöst alltså, det låter inte toppen nu när jag är förkyld men jag fösöker så gott det går. Har druckit varm choklad med vispgrädde och försökt värma mig eftersom att det är så jävla kallt ute, tror att temperaturen ligger på 7-8 grader här i Stockholm. Får ta upp vinterjackan snart antar jag. Men än så länge så är jag inne och myser :)


 Ikväll har jag inga stora planer. Ska försöka kolla på reprisen av MTV MUSIC AWARDS 2008, och även The hills. det blir nog toppen! 

                                                               Kram, Isadora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0