I have a dream.

 

New York. Los Angeles. Varje gång jag berättar hur mycket jag vill besöka dessa underbara städer för mina familjemedlemmar så tittar dom bara på mig som 4 frågetecken. Fråga mig inte varför, dom har jävligt många argument varför vi inte ska åka dit.
Det är för långt bort(7-13 timmar, jag skulle helt klart sitta på ett flygplan och vara rastlös, bara jag får minnen med mig hem)
Det är helt annurlunda mot Stockholm och resten av Sverige(Nej det menar du inte? Det är ju därför jag vill dit!)
Varför just USA?(Svaret är frågan ovan - allt är annorlunda, det är det som är så härligt)
Det är ett helt annat tempo och man blir fort snurrig(Den vanligaste ursäkten, mina föreldrar är ju inte direkt i toppform)

                                                                          Help me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0