Hey guys, i'm sick.



Är hemma från skolan idag. Har åkt på en förkylning, som många av er i Sverige har gemensamt med mig antar jag.
Alla i min familj var ju förkylda för någon vecka sen och då var jag den som klarade sig undan, men jag tror att jag har blivit smittad i skolan. jag vaknade imorse och hade fruktansvärt ont i halsen och hostar, så idag tar jag det bara lungt. Har tittar på nya avsnittet av The Hills på datorn, lyssnat på abba, druckit varm choklad och nu tittar jag på vakna med the voice klipp på youtube. Jag chillar kan man väl beskriva sammanfattningen. Men imorgon ska jag gå till skolan nomatter what, har hemkunskap och är i sammma grupp som M & M, och det vill jag inte missa! :) 

                                                   Hoppas att ni mår bättre än jag! Ciao

Kommentarer
Postat av: josephine

krya på dig baby!

2008-09-09 @ 16:34:13
URL: http://josephinestory.blogg.se/
Postat av: Isadora

Tack hjärtat! :)

2008-09-09 @ 19:47:28
URL: http://bohemianlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0