Halv studiedag.


Riktigt fin höstbild jag hittade. (inte jag som har fotat)

Bonjour! Halv studiedag idag, slutade klockan 12, mycket uppskattat. Dagen kanske inte har varit en av dom bästa, inte om vi pratar om skolan ialafall. Vaknade vid sju, gick upp och åt frukost, borstade tänderna, sminkade mig och så vidare och så vidare. Sen kollade jag en stund på Vakna-gänget som bokstavligen talat förgyller min morgon, älskar dom. När jag har kollat en stund så blir klockan rätt mycket, eftersom att jag skulle möta M&M fem i åtta och klockan var då tio i när jag inte har klätt på mig, oooops. jag klär på mig och försöker förgäves trassla ut mitt headset så jag kan lyssna på radio när jag är på väg. får jag ett sms från Moa. ''Skulle inte vi träffas kvart i?'' Nej nu har hon tänkt fel tänker jag och fortsätter gå som om ingenting har hänt. Sedan när jag står och väntar på dom så går tiden men dom kommer aldrig. Till slut när klockan är 5 i åtta så skickar jag iväg ett sms till Moa och undrar vart fasen dom har tagit vägen. Några sekunder efter får jag ett svar ; ''Vi är i skolan, vi börjar ju hel'' Jises! Springer fortare än vad jag aldrig har sprungit förut(eller okej inte riktigt) sliter upp skåpet, slänger in jackan och tar böckerna, låser skåpet och skyndar iväg till Engelskan. Dom har inte börjat än. Puuuuuuh. Efter engelskan så har vi bild, hatahatahata. Vi ska vara ute och rita av något, på tre bilder. Eftersom att jag var sjuk förra Tisdagen så ligger alla way to far före mig. Men jag försöker göra mitt bästa och får till en bra bild innan vi ska in. Jag och Martina går och in och visar Kerstin våra teckningar. Får då en hänvisning till hur jag ska jobba hemma. What?! Så nu måste jag jobba hemma och rita av två teckningar till, till nästa gång. Oh Jises.
Efter
bilden är jag sur med hela bild-insidenten. Men sen så har vi musik och jag orkar inte tänka mer på det. musiken spelade vi gitarr. Jag och M&M satt i kaprummet och spelade, gick väl sådär. Satt mest och gnällde, vilket tär något enormt på Moa & Martinas koncentrationsförmåga ;)

          Men nu har jag tagit det lungt och nu känns allt på topp. Ikväll är det Idol igen, yeey! Älskar Idol. Nu ska jag göra varm choklad med liiite för mycket grädde. Great. 

                                       
                                                Isadora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0