Friday i'm in love.


London 06, längtar tillbaka något fruktansvärt.

Friday Again, yey! Helg igen, känns riktigt efterlängtat såhär efter en lång skolvecka. Visst är bilden fin ovanför förresten? Kanske inte den finaste jag kunde hitta, men fick ta vad jag kunde hitta. När vi var där påsken 2005 & 2006 så bodde vi på ett bed&breakfust som hette Saladheaven i närheten av Victoria Station. Glömmer det aldrig, även om jag älskar New York och Los Angeles så älskar jag London lika mycket. Lovely place, lovely people.

Okej, back on track. Yes, idag är det alltså Fredag och jag slutade skolan 15.35, det är det som är enda nackdelen med fredagar, slutar så himla sent. Alla är dötrötta sista lektionen. Menmen, dagen har flytit på som den ska. Har haft vanliga lektioner och ja, inga konstigheter alltså. Efter skolan så gjorde jag och Moui sällskap till min port,  sen när jag kom hem packade jag min väska och alla kläder, åt mellanmål och tittade på Top model och The Hills. Efter det skulle jag möta pappa, så jag begav mig mot banken, och pappa var sen som vanligt, men jag deppade inte utan lyssnade på Amy Winehouse som förgyllde de 10 minuterna som jag stog och väntade. :) Sedan kom pappa och vi gick till Willys och handlade lite smått&gott inför helgen och så vidare. Sprang upp till mamma på hemvägen och hämtade min väska och nu sitter jag här och har inte ätit middag än. Gosh. Ska laga tortellini alldelles strax, gottigottgott. Resten av helgen kommer bli toppen :) Ska umgås med M&M, ska bla följa med på deras badmintonträning igen imorgon och sen på kvällen ska vi göra någonting också :) Ska bli kul. Nej nu jävlar ska jag koka pasta här, annars rinner tiden iväg, är väldigt duktig på att skjuta upp grejor nämligen. ;) Jaja, puss&kramis!

                                                                                Isadora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0