Enok är en rolig filur. Och knasig.

Sommaren 2008 kanske inte var den bästa, speciellt inte semestern med pappa och Lena, tyvärr. Men flera gånger under semestern så försökte Enok berätta sina otroligt långa och tråkiga skämt som ingen skrattade åt. Men en gång sa han något som jag tyckte var lite konstigt, det roligaste var att han var helt seriös. Läs nedan så förstår ni.

Jag, pappa, Jonathan, Lena & Enok sitter i den lilla stugan på Stora Karlsö och spelar kort.

Jag ; Asså när när ni åkte till Maylasia och de där ställerna(lena&enok alltså) åkte ni med chartergrupper då, alltså med svenskar?
Lena ; Tror dom flesta var svenskar, ja.
Enok ; Men några var göteborgare också. (helt seriös)
Det blir tyst. Alla kollar oförstående på Enok. Stackarn.
Jag ; Men Enok.. Göteborgare är ju också svenskar? ..
Enok ; Jo, ja.. (Kollar på sina kort och försöker få igång Lena, pappa & jonathan som sitter och tittar konstigt på honom som fån)
Jag ; *börjar skratta* 

                                        Stackars Enok, jag tyckte faktiskt lite synd om honom i den stunden. Lena såg helt förskräckt ut haha. Enok var helt lost dom två minuterna.
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0