Ciao.

Jag är en sån person som ibland gör saker utan att tänka mig för. Ibland gör jag konstiga gester eller bara säger något som låter allmänt korkad. Idag gjorde jag det igen, slängde bara ut mig en hälsningsfras som jag bara använder i familjen, även om jag älskar just det ordet.

Ringer till pappa på jobbet. 5 Singnaler går fram och precis när jag ska lägga på så går samtalet över till växeln på pappas jobb.

Kille
svarar ; SEB Banksurvice, det är Henrik.
Jag ; Jag söker Lennart
Killen ; Han är inte här för tillfället, vem kan jag hälsa ifrån om han ska ringa upp?
Jag ; Öh, hälsa från Isadora :)
Killen ; Ska bli, ska bli.
Jag ; Tacktack.
Killen ; Yes, hejdå!
Jag ; Ciao!

    Ciao, det är så likt mig på något sätt. Men att säga det till någon som jag inte ens känner? Ooooops.


Kommentarer
Postat av: josephine

du sa ciao till mig sötnos i tele o du har världens sötaste röst love u! <3

2008-09-11 @ 21:13:39
URL: http://josephinestory.blogg.se/
Postat av: Isadora

Haha ja men dig känner jag ju sötnos ! Du har sötaste rösten, seriöst. Älskar dig hjärtat. :)

2008-09-12 @ 18:43:51
URL: http://bohemianlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0