Vanessa Hudgens ångrar inte nakenbilden.


Bilden av en helnaken Vanessa var endast tänkt att ses av pojkvännen Zac Efron. I stället kom den på villovägar och blev en stor snackis på internet.

Men Disney-stjärnan ångrar inte att hon tog bilden - trots att hon säger sig ha blivit "traumatiserad" av upplevelsen.

- Jag tror att allt händer av en orsak och jag vill inte ta tillbaka något som jag gjort. Jag tycker inte om att prata om det för det var något som var tänkt att vara privat och jag vill fortsätta hålla det så privat som möjligt, säger hon enligt Female first. 

                                                                                  Källa: Aftonbladet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0