Rastlös..

Halloj! Sitter här just nu och är så rastlös så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har lyssnat på musik, läst bloggar, läst idolernas bloggar, sjungit, ätit glass, tittat på Ellen Degeneres Show, försökt lista ut vad vägarbetarna på gatan håller på med, skickat sms, diskat, pluggat spanska, tittat på youtube-klipp, tänkt på massa tankar som flyger runt i huvudet, försökt skriva en låt, tittat på Gossipgirl, tagit kort, filmat när jag sjunger som låter för jävligt, väntat på mamma att komma hem och så vidare och så vidare.
Men som alla gamla säger, ibland lönar det sig att ha tråkigt eller att vara rastlös. Men jag vill ha något att göra hela tiden for god sake! Kan inte bara sitta här vid datorn och läsa bloggar om och om igen som jag redan har läst för 2 minuter sedan, kan inte bara sitta och tänka för det gör mig så in i helvetes trött och ledsen.
Jag vet inte vad som har hänt, inget har hänt, allt är bra, men på något vis är jag inte lycklig.
Vaknade upp imorse och kände att något inte stod rätt till, men kunde inte komma på vad.
Jag låg i sängen i flera minuter och bara tänkte på vad som var fel, men jag kom inte på något vettigt.
Det är rätt läskigt när man känner sådär, någonting är fel men samtigt inte. Har ni känt det någongång?
Jag är inte en sådan person som är deppig, eller som allmänt deppar. Alla har ju sina dåliga dagar, jag också, men på något sätt vänder jag på det hela till något positivt, utan att egentligen veta hur jag gör det. Det händer bara automatiskt. Ni kanske sitter där bakom eran datorskärm och undrar vad fan jag snackar om, och den frågan kan inte jag ens svara på, var bara tvungen att skriva av lite och bara strunta i om det fanns något sammanhang i texten.

          Imorgon åker jag, mamma & mormor till Dalarna och är där till Söndag. Kommer inte ha tillgång till dator, tyvärr.
Så uppdatering sker senast på måndag. Ha det bra tills dess, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0