Morgonkvist.


God morgon solstrålar. Sovit gott? Det har jag! Vaknade vid sisådär halv åtta redan, låg i sängen en lång stund och läste gamla tidningar. Gick upp och gjorde frukost och satte mig i soffan och tittade på ett relativt nytt avsnitt av Gossip Girl som jag har spelat in på dvd:n. Har inget problem med att gå upp tidigt på morgonen på helgerna, vardagarna är ett större problem, men jag kom upp idag ialafall, har ju badmintonträning med mina fina vänner om drygt 2 timmar.
Såg ni på Idol igår kväll förresten? Denna gång var alla riktigt bra enligt min åsikt. Men jag håller tummarna lite mer för Alice, Anna & Lars. Lars är helt galen men på ett positivt sätt, han är så söt :) 
Planer för helgen förövrigt är att det vankas middag hemma hos mormor&morfar ikväll, mycket trevligt. 
Och sen måste jag plugga spanska också, men det är mindre kul..
Nåväl, ha en mysig Lördag sweeties. Ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0