Höstlovets första dag.



God morgon människor. Det är väldigt tyst på kändisfronten just nu, har inget speciellt att uppdatera om, så för denna stund så skriver jag för en gångs skull om mitt eget liv. Kom nyss upp från Willys där jag var och handlade lite smått & gott så jag klarar mig de här två dagarna jag är hemma själv innan vi åker upp till Dalarna. Jag gillar att vara hemma själv, man har hela lägenheten för sig själv, kan göra det man vill och bara ta det lungt. Men det är ju lite ensamt iförsej vissa stunder, det måste jag påpeka. Men vägarbetarna håller mig lite sällskap nere på gatan :) Och radion och tv:n som står på. Sitter förövrigt här vid datorn just nu, som ni kanske märker. Har underhållit mig själv under morgonen med att sjunga instrumentallåtar och just nu tittar jag på Andra Avenyn som jag har två avsnitt att titta på, tänkte att det är lika bra att se båda när jag ändå missar ett på torsdag. Mycket mysigt har jag hemma alltså :)
Till lunch tänkte jag göra tortellini. Vilken överaskning va? haha.

           Nej nu måste jag se klart på Andra Avenyn & festa på min 7up.

                                                                                     Have a nice day, /I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0