Tisdag.

Hej vänner! Är allt bra med er? Med mig är allt toppen, är hemma just nu eftersom att spanskan är inställd och vi har håltimme innan den lektionen så allt som allt har jag nu hålltimme från 12.00-14.20, mycket trevligt.
Så jag sitter här vid datorn och spelar in lite musik och tittar på youtubeklipp.
Annars har det inte hänt så mycket på sistone. Livet rullar på :) Skulle ha utvecklingssamtal igår, men min mentor ställde in det för skulle till läkaren. Då blev jag glad, gillar inte utvecklingssamtal. Inte för jag brukar få så mycket ''skäll'' men det är just en sådan grej som man har 2 gånger om året som jag tror att alla är lite smånrevösa över, right?

Usch, vill inte tillbaka till skolan sen. Vi slutar 15.40 och så har vi Elvira som vikare i svenskan. No effence, Elvira är snäll och sånt, men när hon börjar kalla alla för älskling, sötaste, snällaste och så vidare, så nja.. Men samtidigt så får man ju ett gott skratt när hon kallar oss för sånt haha :) 

        
        Nu ska titta på youtube när Katrin Zytomierska var gäst i Vakna imorse. Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0