Nytt förslag om blogg...

Jag har funderat ett tag angående bloggen. Inga tankar på att jag vill sluta eller något sånt, men att jag mer vill ha en blogg som inriktar sig på mer ett specifikt ämne. Jag bloggar ju redan mest om kändisar och så vidare, men jag skulle gärna vilja blogga om bara en kändis eller hur jag ska uttrycka mig. Den här kändisen skulle då vara Lauren Conrad.
Nu kanske det är så att många av er som läser detta suckar och tänker ''jamen, hur många har inte börjat blogga om Lauren Conrad på sistone?''
Jag kan inte annat än att hålla med, fast på ett positivt sätt. Det jag uppdaterar i bloggen, om kändisar, har flera inlägg just handlat om Lauren.
Jag gillar Lauren, hon är otroligt kreativ, och en bra förebild för unga kvinnor. Och framförallt, hennes stil är underbar, tror inte att det är så många som inte håller med mig där som vet vem Lauren är.
Om jag skulle börja blogga om Lauren Conrad, så vill jag bara säga här och nu att jag har inte som mål att härma någon. Jag ska uppdatera på mitt egna sätt, sen kommer jag absolut läsa andra bloggar om Lauren, och ta med mig information om vad Lauren gör för tilfället och så vidare, men jag kommer aldrig att kopiera texter rakt av, det gör jag aldrig!

                                                                         Men vi får se, bestämmer mig denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bestämt dig om det?:)

2008-11-11 @ 16:29:02
Postat av: Isadora

Anonym ; Tyvärr inte. Kommer nog att skjuta upp det några dagar eller någon vecka. Har mycket annat just nu så jag känner mig inte så hyperangagerad i att hela tiden ha bloggen först. Men jag ska fundera mer när jag har tid. :)

2008-11-11 @ 18:06:08
URL: http://bohemianlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0