My day.

Halloj! Hur mår ni sötnosar? :) Med mig är allt bra, förutom att jag börjar bli mer och mer trött för varje dag som går, tror att det beror på vintern & att det är sjukt mycket i skolan just nu. Men annars är det helt okej.
Har egentligen inte så mycket att skriva, vill bara informera om att denna blogg kommer fortsätta att uppdateras, men inte just nu när jag håller med Lauren Conrad-bloggen för fulla muggar. Kolla gärna in den! www.laurengossip.blogg.se

Just denna skoldag har det inte hänt så mycket. Eller jo, det hände en liten rolig sak på spanskan förresten.
Vi hade vikarie, så han gav oss i uppgift att skriva lite om oss själva och sedan läsa det inför gruppen, som vi så många gånger har gjort förrut. Så skulle jag skriva: Jag är brunhårig och ganska lång. Men när jag skulle läsa upp det så tänkte jag inte utan bara läste från texten. I texten hade jag då skrivit: Soy morena y bastanta rubia. Jag trodde förstås att jag hade skrivit rätt men jag kom och tänka på det alldelles nyss att rubia betyder ju blond..
Så min mening på svenska skulle alltså ha låtit: Jag är mörkhårig och ganska blond. Haha, skämdes liite när jag kom på det! :P

                                                                                                       Ciaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0