Lista :)


1. Vad heter du? Isadora
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Andrea
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Andrea, Julia, Nathalie
4. Vilket stjärntecken är du? Fisk
5. Vilken årgång är du? 1994
6. Vart bor du? Sthlm
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 5-6 gånger tror jag, men då har det bara varit runt i området.
9. Vart skulle du vilja bo? Någonstans i USA :) Typ New York eller L.A .
10. Vilken skolklass? 8A
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Skribent, journalist & sånt.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
 1,62
2. Hur mycket väger du? Varierar mellan 50-54 kg.
3. Hårfärg och frisyr? Mellanbrun & typ axellångt.
4. Ögonfärg? Gröna
5. Mest nöjd med? Ögonen tror jag.
6. Minst nöjd med? Tänderna.
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? Ja
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej

FAVORITER
1. Filmer? Djävulen bär prada, om en pojke, moulin rouge,
2. Låtar? Waaah, finns så många ju :)
3. Årstid? Sommar, vår
4. Mat/dryck? Pasta & typ fanta.
5. Djur? Panda :)
6. Färg? Röd, blå
7. Parfym? -
8. Tv-program? Gossip girl, idol, andra avenyn, ugly betty
9. Ämne i skolan? Musik :)  
10. Sysselsättning? Sjunga, skriva, kompisar.

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Min kappa :)
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar eller vita nike.
3. Favoritfärg på kläder? Gillar de flesta.  
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? T-shirts :)
6. Favoritaffärer? H&M
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden ? Varierar.
8. Favoritmärke? Vet inte.
9. Vad har du för byxstorlek? haha, det vet jag inte ..
10. Vad har du för tröjstorlek? typ 36 eller 38

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Åke :)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Typ massa skräp
b) Handväska eller liknande? Skolböcker
3. Vad är du beroende av? Choklad och tidningar!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Använder inte.
6. Vad tror du på? Det beror på vad du menar, jag är inte religös.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. Vad köpte du senast? Jag tror att det var ben&jerrys i söndags.
9. Har du nåt husdjur? Nej
10. Var bor du? Sthlm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0