Summer.



 Vilken fashonista! Gillar speciellt hatten & dom snygga gladiatorsandalerna.
Idag har förresten umgåts med finaste Martina igen. Vi har gått runt lötsjön idag igen haha. Men förövrigt så åker jag till landet imorgon igen. Kommer att bli värmebölja hela veckan om man ska tro på väderprognoserna, så jag kommer badabadabada! Och sola, äta glass, läsa skvaller, jogga(ska försöka lite även om min kondition är på 0 haha)
Vet ni vad jag önskade ibland? Att man skulle ha något sommarhus eller liknande i Australien eller USA vid någon lång strand och med stora vågor, där man kunde surfa och liknande. Inte för att jag kan surfa, men jag skulle gärna vilja, bara för jag är helt besatt av Blue water high haha, men det är inte förbjudet att drömma sig bort en stund, eller vad säger ni raringar? Pussar&Kramar & ta hand om er så hörs vi snart igen! Buenos dias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0