Handlar ett näringsrikt mål på Popeyes i North Hollywood.


    

Rihanna stannade till och handlade näringsrik mat från Popeyes i Norra Hollywood på fredagseftermiddagen. Hon var klädd i rockig stil med röda stuprörsjeans, betty-boop tischa, svarta ankelboots av märket Louboutin, röda solglasögon, guldiga&silvriga smycken och en stor svart kuvertväska till det. Hon gick ut från resturangen med en stor mugg med läskeblask och körde sedan därifrån i sin svarta bil som jag dock inte kan märket på.

 Det blev inget med Martina idag. Kände mig trött & mamma mådde inte heller bra. Om en stund ska jag se på The Hills och sedan ska jag och janne åka iväg och handla mat på en grekisk resturang. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0