Saturday Morning.



Godmorgon raringar. Söt bild jag hittade va? Jag är uppe med tuppen den här helgen också, eller nja, klockan är ju kvart i tio men jag vaknade redan vid halv åtta och var pigg som en mört. Låg och läste gamla klick-tidningar och lyssnade på radio i mobilen, men det varade inte sådär jättelänge eftersom musiken inte var något att hurra för.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Planerade i torsdags att jag skulle åka till Solna C och handla någon av The Hills boxarna, men nu blir det inte av eftersom att vi eventuellt ska jag göra något med Martina & hennes mamma. Men dom planerna ligger ju lite risigt till eftersom att mamma är jätteförkyld och har lite feber, så vi får se hur det blir. Förresten, kommer ni ihåg att jag berättade förra helgen om tanden som lossnade? Igår när jag satt och åt så knakar det helt plötsligt till och jag känner blodsmak i munnen. Springer till närmaste spegel och kollar, och vad ser jag? Nästan hela av tanden som är kvar har lossnat. Fanfanfan! Så jag ska till tandläkaren i September så får dom fixa detdär. Tills dess får jag endast äta på ena sidan, den som jag vanligtvis inte föredrar, men jag vänjer mig. Resten av kvällen spenderades med chips, gamla the hills avsnitt på datorn och CSI NY. Mycket trevligt. 

                                                      Have A Nice Day! Isadora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0