Goodmorning people.


Sommarfräsch outfit på Lauren Conrad. 10 Points.

Godmorgon! Hoppas att ni har sovit gott eller att ni fortfarande sover sött.
Jag är uppe med tuppen, ganska tidigt dvs för att vara helg.
Men jag har precis ätit frukost och tar det mest lungt.
Igår, så var jag, mamma, och hennes två kompisar och såg Mamma Mia i globen!
Åh vilken föreställning, satt och njöt av varje minut.
Sedan när jag kom hem så hände det en sak som jag inte njuter lika mycket över. Det är en liten bit av min tand som har
lossnat, vilket gör det otroligt irriterande eftersom att det hänger som en flisa med tand som inte går att få bort.
Det är inget farligt, men det stör enormt mycket när man ska äta, tungar är alltid där och pillar. 

Aja,
antar att livet är så ibland. Inga planer annars för idag, tror inte det händer så mycket. Sånna dagar är sköna att ha ibland, man tar dagen som den kommer.

                                                                                                 Hasta la vista.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej Isadora! Tänkte bara fråga om ni såg den svenska eller engelska versionen av Mamma Mia?



Kram!

2008-08-23 @ 17:57:04
Postat av: Isadora

I Svarar: Hej Olivia! Vi såg den engelska versionen, ville hellre se den på engelska, blir ganska fånigt när dom ska översätta låtarna till svenska. Orginalet på engelska känns mycket mer äkta. :)



Kram /I.

2008-08-23 @ 18:00:49
URL: http://bohemianlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0