Back to school.

Back to school. Låter extremt klyschigt, eller hur? Nej.
Som ni nog förstår så började jag skolan igen. Åttan. Läxor. Tidiga mornar. Betyg. Dessa ord skrämmer allvarligt talat livet ur mig. Ska få mina första betyg innan jullovet, det är ingen lekstuga som pappa brukade säga när jag sög på matte i trean. Nu är det allvarligt. Andas. Andas. Andas. Andas.
Men, första skoldagen var helt okej. Mötte mina två bästa vänner M & M som jag kallar dom, vid kyrkan och sen så gjorde vi sällskap till skolan. I skolan så hade det inte kommit så många, vi var relativt tidiga, men sen fick jag syn på Carro och Sofia. Åh gud, jag har inte träffat dom på hela sommaren. Mina vänner är helt underbara vill jag bara påpeka.
Efter uppropet och utdelning av lite papper så fick vi sluta, bara sådär !
nu sitter jag här, och klockan är 12. Faktum är att jag slutade halv tio, ren lyx? Oh ja.

 
Men imorgon blir det andra bullar. Ska till Eastmansinstetutet och fixa med tandställningen igen efter sommaren. 
  Behöver bara vara i skolan i en timme innan jag sticker dit, och sen när jag kommer hem så slutar jag för dagen eftersom lärarna inte tyckte att jag behöver komma tillbaka när det skiljer en halvtimme mellan då tuben rullar in på perongen tills att alla elever slutar. Jag bugar och bockar. Nu ska jag äta ostkaka och se på Rachel Ray. Ciao


Kommentarer
Postat av: jjosephinemagnusson

Åh! betyg. kommer bli så jävla jobbigt! Men de kommer gå bra för dig tror ja :D puss älskling

2008-08-20 @ 12:41:34
URL: http://jjosephinemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0